آگاهی بیشتر,فعالیت کمتر,هزینه های پایین تر

پلتفرم یکپارچه آموزشی پارس ژن (P-TIP)

بدون مرز فرا بگیرید….

همواره ما در کنار شما هستیم…

آموزش در محل شیوه‌ نوینی از آموزش است که مدتی است در میان علوم مختلف جا افتاده است. در این روش تیم مدرسین به همراه تجهیزات آموزشی در محل مورد نظر مخاطب حاضر می‌شوند. بدین ترتیب مخاطب با توجه به نیاز خود و در محل خود آموزش مورد نیاز خود را دریافت می‌نماید. این روش به دلیل کاهش‌ هزینه‌های آموزشی طرفداران بسیاری بخصوص در میان مراکز آزمایشگاهی و خدماتی دارد.

مزایای این روش برای کارمندان و صاحبان آزمایشگاه به شرح زیر است:

  • تنظیم طول دوره با توجه به برنامه زمان‌بندی مخاطب؛
  • انتخاب تعداد شرکت‌کنندگان با توجه به فضای مخاطب؛
  • آموزش در مکان مورد نظر مخاطب و با استفاده از تجهیزات آزمایشگاه خود؛
  • تنظیم محتوای مورد نیاز با توجه به سطح دانش مخاطب؛

 

همکاران علمی پارس‌ژن مفتخرند دوره‌ها و برنامه‌های درسی را متناسب با شرایط، اهداف و الزامات آزمایشگاه شما و همچنین دانش و مهارت‌های قبلی شما ارائه دهند. همچنین دوره‌های آموزشی منطبق بر موضوعات و با نمونه‌های شما انجام خواهد شد تا بیشترین راندمان آموزشی را شاهد باشیم.

برای آگاهی از شرایط دوره‌ها و هرگونه پرسش لطفا با کارشناسان بخش آموزش از طریق خط اینترنتی 091010011 و یا ایمیل دپارتمان آموزش در تماس باشید.

وبینار و دوره های آموزشی کافی نیستند …

کارورزی‌های عملی فقط برای خیاطی‌، آشپزی یا نقاشی نیستند. این اصطلاح فلسفه‌ای به قدمت 350 سال قبل از میلاد مسیح (ع) دارد، زمانی که ارسطو گفت: «چیزهایی را که باید بگیریم، می‌توانیم با دست‌ورزی با آنها یاد‌ بگیریم.»

بهترین گزینه آموزشی برای دانشجویان کم‌تجربه و جوانان با استعدادهای کشف نشده یادگیری در قالب کارآموزی و دست‌ورزی‌ است.

پارس‌ژن مفتخر است با مشارکت همکاران تجاری و علمی خود دوره‌های کارگاهی متناسب با نیاز مشتریان و مخاطبین خود را به صورت دوره‌ای برگزار نماید. دوره‌ها و پروژه‌های تعاملی این فرصت را به شما می‌دهند تا مهارت‌های علمی و عملی را در سناریوهای دنیای واقعی آزمایشگاه فرا بگیرید.

برای اطلاع از زمان و نحوه برگزاری دوره‌ها کافیست در سایت پارس ژن پویا ثبت نام کنید.

خدمات مشاوره پارس ژن

ما در شرکت پارس ژن با همکاری شرکای تجاری و علمی خود و نیز تنی چند از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اقدام به ارائه خدمات مشاوره‌ای در حیطه طراحی آزمایشگاه، راه‌اندازی تکنیک‌های تخصصی و مشاوره علمی در حوزه تخصصی نموده‌ایم. تجربیات ما به سال 2010 برمی گردد، زمانی که به طور حرفه‌ای شروع به تجهیز آزمایشگاه‌های متعدد در ایران نمودیم. امروز مفتخر هستیم با بیش از 100 آزمایشگاه و مرکز درمانی در منطقه همکاری داشته‌ایم و این، پارس‌ژن را در زمره یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌های تجاری دارای متنوع‌ترین خدمات علمی و فنی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و بیمارستانی قرار داده است.

من زبانه # 1 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. یک صبح، هنگامی که گرگور سامسا از رویاهای مضطرب از خواب بیدار شد، متوجه شد که خود را در یک تختخواب تبدیل کرده است به یک خرمالو وحشتناک.

من زبانه # 2 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. مجموعه ای از نمونه‌های نساجی روی میز گذاشته شد – سامسا یک فروشنده مسافر بود.
من زبانه # 3 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. قطره باران می تواند شنیده ضربه زدن به پنجره، که باعث شده او را بسیار ناراحت کننده احساس. در مورد اینکه اگر کمی طولانی بخوابم، این همه مزخرف را فراموش میکنم.
محتوای زبانه

تماس با تیم مشاوره پارس ژن

برای تماس با تیم مشاوره شرکت پارس ژن لطفا فرم را تکمیل و ارسال نمایید. مشاورین ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس حاصل خواهند گرفت.

خدمات فنی پارس ژن

همراهی ما,آسودگی خاطر شما

ما چالش ها و مشکلاتی که هر روزه با آن روبرو هستید را درک می کنیم. پشتیبانی همراه به شما کمک می کند تا بتوانید این چالش ها را در مرکز خود کاهش داده و مدیریت کنید. پس کارمندان شما خواهند توانست بر روی کار اصلی خود (یعنی تشخیص) تمرکز کنند.

برنامه پشتیبانی همراه یک راه حل برای افزایش بازدهی و کاهش هزینه های کاری شماست تا بوسیله آن تیم تحقیقاتی، دکترها و یا تکنسین های تحت مدیریت شما با آرامش خاطر از خدمات ما استفاده کنند.

خدمات ما بر روی فرصت های بازدهی بالاتر از سیستم های شما متمرکز شده اند

توانایی های ما

در هر روز کاری شما بر روی ماکزیمم بازدهی دستگاه های موجود آزمایشگاه خود حساب می کنید. با برنامه نگهداری و سرویس پیشرفته پارس ژن شما می توانید مطمئن باشید که تجهیزات شما آماده استفاده در بهترین وضعیت کاری خود میباشند. پشتیبانی پیشرفته پارس ژن طراحی شده است تا زمان خواب تجهیزات شما را به پایین ترین سطح ممکن برساند.

پلن های پشتیبانی پیشرفته

محافظت

برنامه سرویس و محافظت پیشرفته به شما اجازه می دهد که تعادل بین ساعات کاری سیستم ها و هزینه های ایجاد شده را برقرار کنید. این برنامه شامل خدمات و امور حفاظتی و پشتیبانی به همراه قطعات و ایاب و ذهاب می باشد.

تماس با تیم فنی پارس ژن

برای تماس با تیم فنی شرکت پارس ژن لطفا فرم را تکمیل و ارسال نمایید. متخصصین ما در اولین فرصت ممکن با شما تماس حاصل خواهند گرفت.